Zpět na úvodní stranu
 
 
           
 
       
     
 
► REFERENCE   ► FOTO   VIDEO   LITERATURA  
 
Lektor: Jozef Ftorek, M. A. (*1973). Studoval žurnalistiku a masovou komunikaci na Fakultě sociálních věd UK v Praze a na New York University (NYU) v USA, kde také získal titul Master of Arts in Media Ecology (1998). V letech 1998 – 1999 působil jako redaktor zahraniční redakce zpravodajství TV NOVA, později, jako externí redaktor a reportér České televize (2000 – 2003). Získal cenné zkušenosti při práci tiskového mluvčí (CK FISCHER), i jako account manažer v public relations agentuře. Podílel se na přípravě mediální kampaně pro podporu profesionalizace Armády ČR. Rozumí tedy i potřebám a pocitům na straně klienta. Prošel trenérským kurzem vzdělávací společnosti SMARTER Training & Consulting, kde následně pracoval jako trenér a konzultant. Je tvůrcem a garantem projektu MEDIA LEKTOR.CZ i autorem knih Public relations jako ovlivňování mínění: jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat (Grada, Praha 2006), Public relations a politika: kdo a jak řídí naše osudy s naším souhlasem (Grada, Praha 2010) a Manipulace a propaganda na pozadí současné informační války (Grada, 2017)  V současné době pedagogicky působí na Škole mezinárodních a veřejných vztahů Praha. Mediální tréninky a semináře realizuje společně s kvalifikovanými asistenty. Trénink je veden v českém nebo anglickém jazyce.


Foto:

Graduation Day, NYU, class of 1998 Diplom z NYU, a ticket for the ride Sting Carlson pro přílohu LN - Media a komunikace
Graduation Day, NYU, Class of 1998 Diplom z NYU,
a ticket for the ride
Stig Carlson pro přílohu LN
- Média a komunikace
Bosna, letiště SFOR Bosna, základna SFOR V newsroomu ČT s Richardem Samkem
Bosna, základna SFOR Bosna, letiště SFOR V newsroomu ČT
s Richardem Samkem
Přežít! Reportáž pro publicistiku ČT IDET 2003 - team ŘNPOS V Ogilvy PR jako dočasný mluvčí CK Fisher
Přežít! Reportáž pro publicistiku ČT IDET 2003 - team ŘNPOS V Ogilvy PR jako dočasný
mluvčí CK FISCHER
Team building v Ogilvy PR Media training - simulace Smarter - trénink trenérů II.
Team building v Ogilvy PR Media training - simulace SMARTER - trénink trenérů II.
Team building v Ogilvy PR Při tréninku je třeba legrace Smarter - trénink trenérů II.
Moderování s Janem Čenským Při tréninku je třeba legrace S Honzou, s úsměvem. 
 
     
  Design: Jozef Ftorek © 2005
:
: 603 373 745